Τρίτη 11 Ιουνίου 2013

Η μικρή μου Έρρικα με τίτλο . << ΠΙΤΣΙΡΙΚΙ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ >>

Το έχω ξαναπεί ..... το ιστολόγιο αυτό λειτουργεί και σαν προσωπικό μου αρχείο - ημερολόγιο .
Με παρασέρνει πολλές φορές και μοιράζομαι μαζί σας ευχάριστες προσωπικές μου στιγμές που έχουν να κάνουν με εμένα και τα παιδιά μου !!!!

Μία από τις ευχάριστες στιγμές μας λοιπόν αυτής της εβδομάδας είναι και η διάκριση της μικρής μου κορούλας σε ένα διαγωνισμό που πήραμε μέρος πριν από ένα χρόνο σχεδόν ...
Πραγματικά τον καιρό εκείνον δεν ήξερα αν ήταν σωστό αυτό που έκανα και είχα μάλιστα τους ενδοιασμούς μου και τις αμφιβολίες μου ....
Δήλωσα την μικρή μου σε έναν διαγωνισμό που είχε να κάνει με μικρά παιδάκια .Τον διοργάνωνε το μηνιαίο περιοδικό ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΔΡΆΣΗ το οποίο έβρισκα και πολύ ενδιαφέρον αφού δεν έχανα κανένα τεύχος του κάθε μήνα . Τα άρθρα του ήταν πολύ ενδιαφέροντα και αξιόλογα , πάντα γύρω από το παιδί και τους γονείς .
Τις αμφιβολίες μου τις καθησύχασαν οι ίδιοι οι συντελεστές του περιοδικού όταν μίλησα τηλεφωνικά μαζί τους για το πόσο αξιόπιστο είναι το περιοδικό και κατά πόσο θα είναι ασφαλή τα προσωπικά δεδομένα του παιδιού .
 Πραγματικά τα στοιχεία των παιδιών πήραν μέρος στον διαγωνισμό αυτό κρατήθηκαν απόρρητα και μάλιστα θα μπορούσε κάποιος γονιός να δηλώσει το παιδάκι και με ψευδώνυμο ...,
 Στείλαμε ηλεκτρονικά μία φωτογραφία της μικρής ..



Τα παιδάκια που δήλωσαν συμμετοχή ( οι γονείς τους δηλαδή ) ήταν περίπου 700 από όλη την Ελλάδα .
Ανάμεσα σε αυτά και η μικρή μου με συμμετοχή κάπου στην 400οστή . 
Ο διαγωνισμός διήρκεσε  περίπου οχτώ μήνες και στο διάστημα αυτό ο κόσμος ψήφιζε ηλεκτρονικά μέσω του site Γονείς και Δράση https://www.facebook.com/pages/%CE%93%CE%BF%CE%BD%CE%B5%CE%AF%CF%82-%CE%94%CF%81%CE%AC%CF%83%CE%B7/382971041767711?fref=ts για το ποια δύο παιδάκια θα ήθελαν να πάρουν τον τίτλο τα << Πιτσιρίκια της χρονιάς >>
Ζήτησα και εγώ τη βοήθεια από φίλους μας ή συναδέλφους ή και λίγους γνωστούς μέσω των φίλων μας , και ομολογώ ότι όλοι το έβρισκαν αρκετά ενδιαφέρον και ήθελαν να στηρίξουν αυτή την προσπάθεια , αφού ήταν η μοναδική συμμετοχή για αυτό το νομό ...

Ο καιρός περνούσε και δεν περιμέναμε τίποτα αφού τα παιδάκια αυξανόταν χρόνο με το χρόνο στις συμμετοχές , άλλωστε σχεδόν ποτέ η τύχη δεν μας χαμογελά ... ( έχουμε όμως την υγεία μας , και αυτό μας φτάνει και μας περισσεύει..)

Το νέο το μάθαμε πρόσφατα από ένα τηλεφώνημα που δεχτήκαμε από το περιοδικό ..
Η μικρή Έρρικα κατέκτησε την δεύτερη θέση στον διαγωνισμό ....

http://www.goneisonline.gr/articles/lista-katataxis-super-diagonismoy

Μας ζητήθηκε συνέντευξη για τα στοιχεία της , τα χόμπι της και τα ενδιαφέροντά της ....
Και της ετοίμασαν την ΜΑΚΕΤΑ ΤΗΣ !!!!!




Και το έπαθλο για τον τίτλο ???????

Μία επαγγελματική φωτογράφιση για το περιοδικό και το site του περιοδικού για ένα χρόνο !!!!!!!!!!!

 Το ραντεβού δόθηκε και περιμένουμε τώρα να την δούμε και στην επίσημη εμφάνισή της !!!!!!!

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΜΟΥ !!!!!

Σου ευχόμαστε ολόψυχα , αυτή να είναι η αρχή σε μια σειρά άλλων σημαντικότερων διακρίσεων που θα κερδίσεις στη ζωή σου !!!!!!


2 σχόλια: