Τρίτη 19 Φεβρουαρίου 2013

Πρωί-Πρωί !!!!!


Δύσκολο το πρωινό ξύπνημα !!!
Και γίνεται ακόμη πιο δύσκολο όταν έχεις να φροντίσεις δύο παιδιά ..
Να ετοιμάσεις τα ρούχα τους , το πρωινό τους , το κολατσιό τους ....


Η μικρούλα μου είναι πάντα ξύπνια από το πρώτο χτύπημα του κινητού μου "κχύπνα μαμά" με φωνάζει ..."χτυπάει το κινητό σιου "
Και σαν να μην φτάνει αυτό ,τρέχει στον καναπέ και περιμένει να τις ανοίξω την τηλεόραση.
Δυστυχώς στις 6:00 το πρωί δεν παίζει κανένα παιδικό πρόγραμμα και έτσι αρχίζει με μία αδικαιολόγητη γκρίνια.
Εγώ στο τρέξιμο με άγχος για να τα προλάβω όλα .. 
Πολύ δύσκολη η προετοιμασία με τις παραξενιές ενός μικρού παιδιού . "Θέλω να ζωγραφίσω ... θέλω και λίγο να παίξω.. "
Στο τέλος παίρνω το αυστηρό μου ύφος και φωνάζω .. "Δεν προλαβαίνουμε , φεύγουμε .. "


Η διαδρομή στο αμάξι είναι " Σούπερ"
Στο ραδιόφωνο πρέπει να παίζουν μόνο ΠΑΙΔΙΚΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ.
Της έχω γράψει δύο USB με παιδικά τραγούδια .Το ένα με χριστουγεννιάτικα από τις γιορτές που πέρασαν , και το άλλο διάφορα παιδικά .
"βάλε μου μαμά τα ΤΡΙΓΩΝΑ ΚΑΛΑΝΤΑ και τον ΡΟΥΝΤΟΛΦ !!!
Άντε τώρα να εξηγήσεις για μία ακόμη φορά ότι οι γιορτές πέρασαν και δεν πρέπει να ακούμε πια αυτά τα τραγούδια ..
Είναι 6:30 το πρωί .... Εξω σκοτάδι .. πότε με βροχές και πότε με ομίχλη ... Μια πανέμορφη διαδρομή ..


Και εμείς στο αμάξι ακούμε ................. ΠΑΙΔΙΚΑ !!!!!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=9vRxFbkRpmg
 
http://www.youtube.com/watch?v=7s96ODVHBEk

http://www.youtube.com/watch?v=9FY9s8tNftI


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου