Με αφορμή το παραμύθι ζήτησα από τα παιδιά να σκεφτούν και να περιγράψουν δικές τους ιδέες ώστε να δώσουν το δικό τους τέλος στην ιστορία .
Τα παιδιά σκέφτηκαν , απάντησαν και ζωγράφισαν το τέλος γιατί έλιωσε ο Χιονάνθρωπος .
Γιατί έλιωσε ο Χιονάνθρωπος ;
-Γιατί ήρθε η Άνοιξη .
-Γιατί κουράστηκε να στέκεται όρθιος .
-Γιατί πήγε να ζεσταθεί κοντά στο τζάκι .
-Γιατί έπιασε καταιγίδα ..
Παίζουμε μαθηματικά παιχνίδια .
Βάλαμε στη σειρά 5 χιονάνθρωπους κατά αύξοντα αριθμό . Κάναμε υποθέσεις πόσα καπέλα θα χρειαστούμε για τους 5 χιονάνθρωπους και κάνουμε τις επαληθεύσεις μας .
Βάζουμε από δύο κουμπιά σε κάθε χιονάνθρωπο και μετράμε πόσα είναι όλα μαζί τα κουμπιά .
Φτιάχνουμε χιόνι από τριμμένο πάγο , αγγίζουμε , νιώθουμε , αισθανόμαστε ..
Μιλάμε για το φαινόμενο της τήξης και της πήξης .
Πείραμα πήξης ..
Βουτήξαμε χιονονιφάδες σε νερό και τις βάλαμε στον καταψύκτη .
Σε λίγη ώρα παρατηρούμε ..
Πείραμα τήξης ..
Τα παιδιά παρατηρούν με μεγάλο ενδιαφέρον πως ένα στερεό υλικό μετατρέπεται σε υγρό (λιώνει) σε καθορισμένη θερμοκρασία .
Παγωμένη ζωγραφική με κατεψυγμένα χρώματα .
Με λίγα χρωματιστά παγάκια φτιάχνω ζωγραφιές .. και κατανοώ και στην πράξη το φαινόμενο της τήξης ..
Η δραστηριότητα αυτή εκτός από αισθητηριακή ήταν μια ελεύθερη και διασκεδαστική εμπειρία για τα παιδιά αφού τους έδωσε την ευκαιρία να κάνουν ποικίλες παρατηρήσεις καθώς ο πάγος έλιωνε όσο η ώρα περνούσε .
Ταξιδεύουμε με την φαντασία μας σε μέρη με χιόνι .
Έξω ρίχνει χιόνι .. Είναι μια πρώτης τάξεως ευκαιρία τα παιδιά να βγουν έξω , να παίξουν να τρέξουν και να χορέψουν με το χιόνι .
Φτιάχνουν χιονάνθρωπο και τον κάνουν χαμογελαστό .
Σαν βγήκε ο ήλιος τι συμφορά !!!!!
Ο χιονάνθρωπος πια δεν γελάει ..
Έπεσε κάτω .. έλιωσε πάει ..
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου