Σήμερα ασχοληθήκαμε με την αναγνώριση , επεξεργασία , και ανασύνθεση του ονόματός μας μέσα στην τάξη .
Στην αρχή συζητήσαμε για το όνομά μας ( από πού προέρχεται παππού-γιαγιά η από κάποιον άγιο )
Οι καρτέλες με τα ονόματά τους μοιράστηκαν στα παιδιά .
Τα παιδιά πρώτα βρήκαν τα γραμματάκια του ονόματός τους και τα έβαλαν στην σειρά σύμφωνα με την καρτέλα τους .
Το ίδιο έκαναν και με τα πλαστικά πιρουνάκια ..
Εύρεση του ονόματός τους σε πίνακα αναφοράς .
Μέτρηση γραμμάτων του ονόματός τους και αντιστοίχηση με αριθμό .
Αντιγραφή καρτέλας από προνήπια .
Συμπληρώνω το παζλ ..
Το μαγικό της κυρίας ..
Γράφω άσπρο λαδοπαστέλ το αρχικό γράμμα του κάθε παιδιού σε μία κόλλα χαρτί ( έτσι ώστε να μην είναι ορατό στα μάτια το παιδιού ).
Τα παιδιά καλύπτουν με χρώματα τέμπερας και το μαγικό τους γράμμα εμφανίζεται ..
Άλλη μια διασκεδαστική ιδέα εκμάθησης του ονόματός μας (γράψε-σβήσε ).
Μέσα σε μια σακούλα γεμάτη με χρώμα τα παιδιά χαράζουν το αρχικό τους γράμμα με βατονέττα ..
Τοποθέτηση της καρτέλας στα ατομικά συρταράκια των παιδιών
Διακοσμώ το όνομά μου ..
Το όνομά μου σε βραχιολάκι ...
Τέλεια!! Κι αυτό το γέμισμα με τα χρωματιστά χαρτακια ωραίο! Καλόν μηνα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΌλα φανταστικά Βούλα μου!!!!! Αλλά αυτό .....που με κέρδισε ήταν το (γράψε- σβήσε) <3
ΑπάντησηΔιαγραφή