Παρασκευή 25 Σεπτεμβρίου 2015

Να ποιος/ποια είμαι εγώ ..





Για να γνωριστούμε καλύτερα στην τάξη μας και να μάθουμε περισσότερα πράγματα για τους φίλους μας έτσι ώστε να δέσουμε λίγο καλύτερα σαν ομάδα μιλήσαμε για τον εαυτό μας . 

Ποιος είμαι ;; 
Είμαι αγόρι ή κορίτσι ;
Και ποια είναι τα χαρακτηριστικά μου ; 



Το κάθε παιδάκι κοιτάχτηκε στον μαγικό καθρέφτη και περιέγραψε τα χαρακτηριστικά του προσώπου του . Μας μίλησε επίσης για τα αγαπημένα του παιχνίδια , το αγαπημένο του φαγητό , αυτοκίνητο ,παραμύθι και για όλα αυτά που του αρέσει να κάνει . 

Το κάθε παιδί μίλησε και μας είπε ότι άλλο ήθελε για να το γνωρίσουμε καλύτερα .. 

Γυρίσαμε για λίγο το χρόνο πίσω για να θυμηθούμε όσο μπορούσαμε εικόνες από πιο μικρή ηλικία . 

Τα παιδιά διηγήθηκαν ιστορίες που τους είπαν οι γονείς τους, από τότε που ήταν στην κοιλιά της μανούλας τους , και από τότε που ήταν μωρά στην κούνια . 

Είδαμε τα στάδια ανάπτυξης του μωρού μέσα από καρτέλες .. 




Στη συνέχεια μετρήσαμε το ύψος μας , το βάρος μας  , το καταγράψαμε και κάναμε συγκρίσεις .
Έτσι ασχοληθήκαμε με τις έννοιες βαρύς -ελαφρύς και ψηλός-κοντός . 




Μετρήσαμε τα αγόρια και τα κορίτσια κάναμε την σύγκριση ..(λιγότερα-περισσότερα )





Διαβάσαμε το παραμύθι << Αχ γιατί να είμαι γάτα >> γελάσαμε και προβληματιστήκαμε με την γάτα την Μαγδάλω που δεν της άρεσε ο εαυτός της . 

Καταλήγουμε στο συμπέρασμα πως ο καθένας είναι διαφορετικός , μοναδικός και αποδεχόμαστε τον εαυτό μας έτσι όπως είναι  ... Και αυτό είναι συναρπαστικό .

Είμαι εγώ δημιουργία κολάζ ... 









Μπροστά στον καθρέφτη ζωγραφίζουμε τα αυτο-πορτρέτα μας .. 








Και μέσα σε συννεφάκι κλείνουμε τα αγαπημένα μας ( παιχνίδι, φαγητό , φίλο , χρώμα κλπ)

Ζωγραφίσαμε επίσης τον άλλον μισό εαυτό μας  ..







2 σχόλια: