Πέμπτη, 2 Απριλίου 2015

Ένα βιβλίο αγγίζει την παιδική ψυχή ...




Κάθε χρόνο στις 2 Απριλίου ,( ημέρα που γεννήθηκε ο μεγάλος Δανός παραμυθάς Χανς Κρίστιαν Άντερσεν) , γιορτάζεται η Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου .

Σήμερα μιλήσαμε για τα παραμύθια μας , τα αγγίξαμε τα ξεφυλλίσαμε .





Από τα πρώτα λεπτά κιόλας φαίνεται πως ένα παραμύθι κεντρίζει το ενδιαφέρον και του πιο μικρού παιδιού .

Ένα βιβλίο αγγίζει την παιδική ψυχή , το ψυχαγωγεί , το διασκεδάζει ..

Αναφερθήκαμε στους καλούς σκοπούς που έχει ένα βιβλίο, γιατί θα πρέπει να το αγαπάμε και να το σεβόμαστε ,  και προτείναμε τρόπους να το φροντίζουμε ώστε να μην σχιστεί , να μην λερωθεί , να μην μουντζουρωθεί .
Μάθαμε για τα είδη των βιβλίων ( παραμύθια , εγκυκλοπαίδειες , περιοδικά ) και γνωρίσαμε κάποιους σπουδαίους συγγραφείς παιδικών βιβλίων ( Έλληνες και ξένους )

Τα παιδιά παρουσίασαν κάποια από τα αγαπημένα τους παραμύθια της βιβλιοθήκης .
Εντοπίσαμε τα κύρια μέρη ενός βιβλίου  : τον τίτλο του , το εξώφυλλο , τις σελίδες του , τον συγγραφέα και τον εκδοτικό οίκο .

Στη συνέχεια διάλεξαν το πιο αγαπημένο τους και προσπάθησαν να ζωγραφίσουν το εξώφυλλο  .












Φτιάξαμε Παραμυθοσαλάτα ...

Κόψαμε εικόνες από αγαπημένα παλιά παραμύθια ( κοκκινοσκουφίτσα, τρία γουρουνάκια ,χιονάτη κτλ ) και τα ανακατέψαμε μέσα σε ένα μεγάλο παιχνιδόκουτο .Με τα μάτια κλειστά κάθε παιδί τραβούσε από μία εικόνα και αφηγήθηκε την συνέχεια της ιστορία τους ανάλογα με αυτό που έβλεπε στην εικόνα του .... 





 Για να θυμόμαστε αυτήν την ημέρα δημιουργήσαμε τους δικούς μας σελιδοδείκτες που θα μας συντροφεύουν τις όμορφες στιγμές κοντά στα αγαπημένα μας βιβλία .





4 σχόλια:

  1. Ωραίες δραστηριότητες Βούλα μου!!! Πολύ όμορφοι σελιδοδείκτες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχες δραστηριότητες Βούλα!!!Μ'αρέσουν πολύ οι σελιδοδείκτες σας !!!αλλά οι ζωγραφιές σας κλέβουν την παράσταση!!!καταπληκτικές!!!!!!!!!!!!Μπράβο σας!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ωραία δουλειά Βούλα! Και οι σελιδοδείκτες σας απίθανοι!!!!!!!!!!!!! Μπράβο!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή