Σάββατο 12 Οκτωβρίου 2013

Αραχνούλες !!


Είναι όμορφες αλλά και τρομακτικές !!
Αυτές οι αραχνούλες έχουν ξετρελάνει τα παιδάκια μου στο σχολείο !!!
Μοιάζουν με αληθινές . Ευτυχώς όμως τα παιδάκια μας δεν έχουν το αίσθημα του φόβου ...
Δύο-τρία υλικά αρκούν για να εντυπωσιάσετε και εσείς τα παιδάκια σας 
Σύρμα πίπας 
Ματάκια 
Αυγοθήκες που μαζέψαμε από τα αυγουλάκια που έτρωγαν τα παιδάκια .


Σας δείχνω βήμα-βήμα την κατασκευή .
  




Αυτές είναι .....


 Τις βάλαμε πάνω στον ιστό τους .








Εμείς τις λατρέψαμε !!!
Τα αγοράκια ακόμα περισσότερο !!!!!

6 σχόλια:

  1. Πολύ μου αρέσουν οι αραχνούλες σας! Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφες τις κάνατε!
    Φαντάζομαι χαρά και παιχνίδι τα μικρά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η χαρά ήταν για τα αγοράκια Ιωάννα μου ..
      Δεν ξεκολούσαν από πάνω τους !!!!!!! ;)

      Διαγραφή
  3. Μπράβο!!!!! Πραγματικά πολύ ωραίες οι αραχνούλες σας και ο ιστός τους θα το κάνω και εγώ στα δικά μου όταν μιλήσουμε για τα έντομα.Ωραία ιδέα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή