Κυριακή 26 Μαΐου 2013

Cupcakes σκέτη ....... ΑΠΟΤΥΧΙΑ !!!!



Η προσπάθεια μετράει ....

Και εγώ όπως κάθε Κυριακή με τις κορούλες μου σχεδόν πάντα δημιουργώ ...

Ψάχνοντας στο ίντερνετ βρήκα συνταγή για cupcakes.
Και μου άρεσε γιατί τα βρήκα εντυπωσιακά. Είναι ατομικά και τα διακοσμείς  με χρωματιστά καραμελάκια που αρέσουν στα παιδιά .
Δεν ήξερα αν θα βγουν ωραία αφού μου φάνηκαν λίγο μπελαλίδικα .
Όπως είπαμε όμως η προσπάθεια μετράει και προπαντός δεν πρέπει να το βάζουμε κάτω για κάτι που μας φαίνεται δύσκολο .
Και τα κορίτσια μου έχουν πάρει το νόημα ..
Τι και αν δεν τα καταφέρουμε . Εμείς πάντα θα προσπαθούμε για το καλύτερο .

Χτυπήσαμε στο μίξερ το βούτηρο με τη ζάχαρη , και μετά προσθέσαμε ένα ένα τα αυγά ..Βάλαμε και μία βανίλια αλλά και ξύσμα από πορτοκάλι..    




Και το αδειάσαμε σε φορμούλες σιλικόνης .



Τα βάλαμε στο φούρνο ....


Και σε λίγο είδαμε λίγο από το μείγμα να ξεχειλίζει .... χαχα 
η πρώτη ατυχία !!!! 


Ετοιμάσαμε την ζαχαρόπαστα !!! Χτυπήσαμε ζάχαρη άχνη με βούτυρο και λίγο γάλα και χρώματα ζαχαροπλαστικής αλλά η ζαχαρόπαστα ήταν τόσο υγρή που δεν έλεγε με τίποτα να σφίξει ....


Την βάλαμε για λίγο στο ψυγείο .... αλλά και πάλι τα ίδια ....
Μάλλον μας έπεσε λίγο παραπάνω το γάλα γι αυτό δεν έπηζε ..
 δεύτερη ατυχία λοιπόν .. 


Πήραμε το κορνέ και προσπαθήσαμε να βάλουμε μέσα το μείγμα .. Δυστυχώς αυτό ήταν πολύ υγρό 

Ξέχασα να σας πω ότι τα κεκάκια τα ξαναψήσαμε γιατί μου φάνηκαν λίγο ωμά .. Μάλλον δεν τους έφτασαν τα 20 λεπτά που έγραφε η συνταγή..



Τώρα ήταν εντάξει ... Τα ποτίσαμε με το ατυχές γλάσο ..... και να το αποτέλεσμα .
 


Τα κορίτσια το είχαν καταλάβει ότι κάτι δεν πάει καλά , αλλά το διασκέδαζαν ...
Είναι cupcakes τους είπα , και είναι το αγαπημένο γλυκάκι του σκουπιδοτενεκέ χαχα για να κάνω και πλάκα !!!
Η μικρή μου βρήκε και πάλι τη λύση ....
<< Δεν πειράζει μαμά , θα τα δώσουμε στα πουλάκια >>
 χαχχαχαα
Τουλάχιστον ΓΕΛΑΣΑΜΕ !!!!     


Υ.Γ  Δεν είναι τυχαίο που δεν σας έδωσα τη συνταγή !!!! 
 Συμπέρασμα : Οι συνταγές στο ίντερνετ δεν είναι πάντα αξιόπιστες . 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου