Τετάρτη 15 Μαΐου 2013

Μπιζού για τα κοριτσάκια !!!


 

Δεν νομίζω να υπάρχει συνάδελφος που να περνάει κάθε μέρα απαρατήρητη από τα παιδικά βλέμματα στο σχολείο.. 
Έχω πλέον κατανοήσει ότι τα παιδιά είναι οι μεγαλύτεροι κριτές και παρατηρητές τις ώρες που βρισκόμαστε μαζί τους

Είναι όμορφο να σου λένε κάθε πρωί  :

<< Κυρία σήμερα είσαι πολύ όμορφη >>
<<Κυρία τι ωραίο κολιέ φοράς σήμερα ??? >>
 <<Εμένα μου αρέσουν τα σκουλαρίκια !! >>
<< Κυρία μου αρέσει πολύ το ρολόι σου >>

Και αυτό συμβαίνει ως συνήθως με τα κοριτσάκια . 
Αδύνατον να περάσεις απαρατήρητη εάν στο χέρι σου φοράς διαφορετικό μπιζού από χθες , κάποιο καινούριο ρούχο που για πρώτη φορά φόρεσες ή ακόμη και αν αλλάξεις το χρώμα του κραγιόν σου !!!  Γυναίκες σου λέει μετά ...

Τα δικά μου κοριτσάκια πάντως στη τάξη μου έχουν να κάνουν με το στόλισμα και την περιποίηση της ομορφιάς τους αρκετές ώρες ..





Στη γωνιά μεταμφίεσης όχι μόνο απλά φοράνε ρούχα που τους έχω δώσει για παιχνίδι αλλά κάθε μέρα, λίγο λίγο μου κουβαλούσαν από το σπίτι τους και από κάτι ... ένα γκλος από τη μαμά τους , ένα βαζάκι από την κρέμα που του τελείωσε ή ακόμα και καινούρια μανό που τα αγόρασαν οι μητέρες  από τα beauty shop !!!

Γι αυτό και εγώ τις  αποκαλώ κοκέτες όταν τις βλέπω στον καθρέφτη και αρχίζουν να βάφονται στα ψέματα και να στολίζονται !!

Δεν είναι λίγες οι φορές που μου ζητάνε να τους φέρω το << ροζ μανό >> για να τους  βάψω τα νύχια ίδια με τα δικά μου . 
Κάποιες φορές μάλιστα τσάκωσα  κοριτσάκια να ψάχνουν στην τσάντα μου και να βρίσκουν το γκλος που έχω μέσα και πριν καλά καλά προλάβω να τα σταματήσω να τα έχουν είδη βάψει !!!   χαχαχαχα πολλές φορές γελάω και αρκετές όμως σκέφτομαι πως να αντιμετωπίσω αυτό το θέμα για να μην γίνει πιο έντονο ...

Την απάντηση  την έχω και από τους ίδιους τους γονείς !!!!
 <<Τα ίδια μου κάνουν και στο σπίτι, μου λένε >> και ησυχάζω λίγο διότι τα κοριτσάκια και στο σπίτι γίνονται ο μίμος της μαμάς !!!!
Το λέω από εμπειρία γιατί το ίδια μου κάνει και η μικρή μου ...

Τα καλλυντικά μου τα έχω πάντα κρυμένα και ως δια μαγείας κάπου θα μου τα ξετρυπώσει. και  μου αρχίζει τα πασαλείμματα !!!

Και τα κοσμήματα επίσης !!!!

Την ημέρα εκείνη σκέφτηκα να φτιάξω στα κοριτσάκια μου στο σχολείο δαχτυλιδάκια ... 

Όχι βέβαια τόσο όμορφα όπως τα αληθινά αλλά με τα υλικά που ήδη υπήρχαν  .

Τους έπλασα μάλιστα και το μύθο ότι θα φορούσαν το μαγικό δαχτυλίδι της πριγκίπισσας που θα άκουγε τις εντολές μας και θα τις εκτελούσε στο μέλλον ...

Γίνονται εύκολα και γρήγορα .. Είναι αυτά..... και είναι τεράστια !!!!



 




Τους άρεσαν πολύ !!!

Την επόμενη ημέρα φτιάξαμε ρολογάκια !!!! γιατί κοριτσάκια χωρίς να βλέπουμε κάθε λεπτό την ώρα δεν γίνεται !!!! Γίνεται ???




 Αποφασίσαμε να δώσουμε και στα αγόρια .. 
Άλλωστε τα ρολογάκια είναι χρήσιμα και για τα δύο φύλα ...





Φτιάξαμε κολιεδάκια από αφρώδες υλικό .Πανεύκολα !!!




 Και τα φορέσαμε με χαρά!!!

Από τις γιορτή της μητέρας μας περίσεψαν πολλά μενταγιόν που της κάναμε δώρο .

Να τώρα που μας φάνηκαν χρήσιμα και τα φοράμε πάντα με κάθε μεταμφίεση και όταν πρόκειται να βγούμε με τις φίλες μας βόλτα !!!




Τί εστί ΚΟΡΙΤΣΙΑ ????
 Μικρές Πριγκίπισσες που θέλουν ειδική μεταχείριση !!!!!!!










4 σχόλια:

  1. ΠΟλύ όμορφα! Σίγουρα το διασκέδασαν οι ζουζουνίτσες σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα και καλώς βρεθήκαμε,μπήκα σε ένα μπλογκ όλο χρώματα και παιδικές φιγουρες ένα τέλειο μέρος δηλαδή,ελπιζω να τα λέμε,φιλιά καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή