Κυριακή 12 Μαΐου 2013

Δωράκια από τις κορούλες μου !!!!


Από χθες η μεγάλη μου κόρη πληροφόρησε στη μικρή ότι αύριο Κυριακή είναι μία πολύ σημαντική γιορτή !!! 
Γιορτάζει η μανούλα !!!!
Και σήμερα πρωί-πρωί έβλεπα αναστάτωση στο σπίτι ...
Η συνωμοσία πήγαινε και ερχόταν μεταξύ της μεγάλης και της μικρής ...
Τσάκωσα τη μικρή μου να κόβει με το ψαλιδάκι της καλαμάκια !!!!




Και η μεγάλη κλειδωμένη στο δικό της δωμάτιο !!!

Ούτε το πρωινό τους δεν πρόλαβαν να φάνε...

Και όταν ήταν έτοιμες με φωνάξανε ....

<<ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΑΝΟΥΛΑ >> μου ευχήθηκαν και ανοίξανε τις αγκαλίτσες τους !!!!!

ΨΥΧΟΥΛΙΑ ΜΟΥ !!!!!!  με συγκινήσανε !!!

Τα δωράκια τους !!!!

Της μικρής μου .....










Και της μεγάλης !!!!






Και ένα υπέροχο γράμμα στην μποστινή του πλευρά ( απόρρητο)...


Για εμένα τα πιο όμορφα του κόσμου !!!


ΣΑΣ ΑΓΑΠΩ ΚΟΥΚΛΙΤΣΕΣ ΜΟΥ !!!!!!!!!!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου