Κυριακή 17 Φεβρουαρίου 2013

Γενέθλια !!



Ήμουν φοβερά συγκινημένη από το πρωί !!! 
Το κοριτσάκι μου μεγάλωνε μεγάλωνε και ήρθε η ημέρα που θα γιόρταζε τα τέταρτα γεννέθλια !!
Ήταν και αυτή πολύ χαρούμενη από το πρωί .. Θα γιόρταζε τα γενέθλιά της στο σχολείο της μαμάς της .. στο δικό της σχολείο , με τους δικούς της φίλους και συμμαθητές .
Μα πιο πολύ στο μυαλουδάκι της είχε την ΤΟΥΡΤΑ που ζήτησε .. 
και τι τούρτα !!!  BARBIE ΝΕΡΑΙΔΑ !!
Όσο και αν είχα ψάξει τις προηγούμενες μέρες σε καταλόγους ζαχαροπλαστείων δεν με γέμιζε τίποτα .
Την λύση την βρήκα λοιπόν στο διαδίκτυο και μάλιστα μου άρεσε πολύυυ !!! 
Συγκέντρωσα λοιπόν τα υλικά που θα χρειαζόμουν και τα μετέφερα στον Παιδικό Σταθμό ...
Ήθελα να είναι έκπληξη και να την έβλεπε μόνο τελειωμένη . Που θα άφηνα όμως τα μικρούλια μου αν θα έλειπα για αρκετή ώρα στην κουζίνα ??
Το αποφάσισα !!! Θα τους έπαιρνα όλους μαζί στην κουζίνα και θα παριστάναμε τους μικρούς σεφ !!  Έτσι και έγινε !!
Σιρόπια και σαντυγές παντού .. κολλούσαμε ολόκληροι αλλά σε όλους άρεσε .
Βοήθησαν όλοι και από λίγο με τις οδηγίες μου και σε λίγη ώρα η τούρτα ήταν ΕΤΟΙΜΗ ! 




Να ζήσεις μικρή μου πριγκίπισσα !! Να είσαι γερή και ευτυχισμένη !!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου