Δευτέρα 18 Φεβρουαρίου 2013

Μικροί μουσικοί !!!






Μέρα μουντή και άχαρη σήμερα ...
Μία νέα εβδομάδα ξεκινά και εγώ βρίσκομαι από πολύ νωρίς στο σχολείο μου μαζί με τους μικρούς μου φίλους ..
Ο καιρός δεν μας τα λέει καλά .
Σκέφτηκα να ανεβάσω λίγο τα παιδάκια μου , να δω τα προσωπάκια τους χαρούμενα . 
Αποφάσισα να αφήσω στην άκρη τα θέματα που ετοίμαζα και να πιάσουμε τα ΟΡΓΑΝΑ !!!   Θα συνδυάζαμε μάθηση και ψυχαγωγία . Ήμουν σίγουρη ότι τα παιδάκια μου θα το διασκέδαζαν .

Έχω ακούσει ότι η εκμάθηση ενός οργάνου μπορεί να μην

κάνει το παιδί διαπρεπή μουσικό αλλά θα μπορούσε να το 

κάνει έναν πιο έξυπνο ενήλικα .


Ετοιμάσαμε λοιπόν κάποια μουσικά όργανα ....





Και τα μοιράσαμε !!!  Τους έδωσα το σύνθημα και πάμεε !!!!

Δεν ξέραμε τι παίζαμε αλλά τους άρεσε και τους ευχαριστούσε ...


Φυσικά μετά από αυτό τον πανικό προσπαθήσαμε να μάθουμε κάποιες νότες !! 
Νότες μέσα από τραγουδάκια ... 

Οι νότες είναι επτά τις λέμε στη σειρά 
ντο ρε μι φα σολ λα σι 
μα βάζω και το ντο και γίνονται οχτώ 
ανεβαίνω τη σκάλα 
ντο ρε μι φα σολ λα σι ντο 
κατεβαίνω τη σκάλα 
ντο σι λα σολ φα μι ρε ντο ...

Εμαθα τη σκάλα τώρα στη στιγμή 
κι έτσι εύκολα εγώ θα  μάθω μουσική !!!
Ακούσαμε ήχους της φύσης και της πόλης και τους διακρίναμε σε τεχνητούς και φυσικούς .
Στο τέλος πήραμε και πάλι τα μουσικά όργανα στα χέρια και συνθέσαμε ένα μουσικό μοτίβο ..

Χρωματίσαμε τα φύλλα εργασίας : 








Γνώμη μου : αν θέλετε  να βάλετε το παιδάκι σας από νωρίς σε μουσικά μονοπάτια, τότε δεν έχετε παρά να διαλέξετε από την αρχή μουσικά παιχνίδια και να το αφήσετε να δημιουργήσει !!!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου